قیمت و خرید دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل F70


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ورود خروج و آدرس vorodokhorj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 86
:: باردید دیروز : 14
:: بازدید هفته : 194
:: بازدید ماه : 189
:: بازدید سال : 1195
:: بازدید کلی : 2741

RSS

Powered By
loxblog.Com

زمان ورود خروج

قیمت و خرید دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل F70
چهار شنبه 9 بهمن 1398 ساعت 16:15 | بازدید : 630 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

سیستم حضور و غیاب شامل دستگاهی برای ثبت ورود و خروج کارمندان به کار میرود تا با توجه به کارکرد هر یک از پرسنل، مدیران بتوانند برای برنامه کاری و حقوق آنها برنامه ریزی کنند. سیستم سایان با توجه به سابقه فعالیت برنامه نویسان نرم افزار و مدیر تولید نرم افزار در و بخصوص بخش مدار بسته و سیستمهای امنیتی، کاملا با توجه به نیاز کاربران ساخته شده است. سپس این نرم افزار بطور مستمر با راه حل تسویه مالی شما یکپارچه میشود. نوع دوم سيستم حضور و غياب UHF : در اين نوع سيستم که براي اولين بار در کشور در دبستان علوي تبريز توسط گره طلاي نرم راه اندازي شده است به هر دانش آموز کارت هوشمند UHF داده خواهد شد. دستگاه کارت ساعت زنی میتواند راه نجاتی همیشگی برای این دغدغه ها باشد. 25 تن در ساعت چکش آسیاب 25 تن در , تولید کننده آسیاب سنگ زنی سنگ آهک , در آسیاب غلتکی نشان . امروزه در بسیاری از ادارات و سازمانها از دستگاههای حضور غیاب بایومتریک (زیستی) استفاده میشود. این سیستم ضعیف به دلیل ضعف امنیتی که دارد خطرات بسیاری داشته و امکان سرقت مدارک و اسناد و دستکاری در سیستم و کلا سیستم نا امنی می باشد. کافی است چرخی در دنیای دیجیتال بزنیم و انواع ساعتهای هوشمند باقابلیتهای مختلف را بررسی کنیم.



    • نظارت بر کارمندان سیار از طریق جی پی اس



    • گنجايش دستگاه



    • لیست اطلاعات پرسنل با فیلترهای متنوع



    • امکان دریافت گزارشات از طریق USB



    • چرا توتکو؟



    • مقالات علمی



    • وجود خط تلفن ثابت در دفتر مرکزی و شعب



    • عدم دخالت افراد غیر مسئول




پس از آن و در سال ۱۹۸۵، اولین نسل از ساعتهای هوشمند، مجهز به ماشینحساب و صفحهلمسی تولیدشدند. فروشگاه اینترنتی سفارش کالا یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی در عرضه ی محصولات دیجیتالی و کالاهای حفاظتی و امنتی می باشد . هم وارد بازار رقابتی ساعتهای هوشمند شدند و سعی کردند با اضافه کردن قابلیتهای جدید به ساعتهای هوشمند سهم بیشتری از این بازار دیجیتالی داشته. پر واضح است که امکان خروجی گرفتن از این دستگاه و وارد کردن آن به نرم افزار حقوق و دستمزد به صورت دستی، یکی از الزامات بدیهی نرم افزار حضور و غیاب می باشد. کمی بعد شرکت سونی هم وارد میدان شد و اولین ساعتهای هوشمند با قابلیت اتصال به ویندوز از طریق بلوتوث را تولید کرد. اغلب ساعتهای هوشمند از طریق اتصال بلوتوث میتوانند به تلفن همراه وصل شوند و بهاینترتیب میتوانید بدون درآوردن تلفن همراهتان از جیب یا کیفتان، به مخاطبی که پشت خط است، دسترسی داشتهاشید یا پیامکهایتان را مرور کنید.

قيمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

شیشههای معدنی (Mineral) از طریق حرارت دیدن و روکش یووی در برابر خط و خش، فشار و تغییر رنگ مقاوم میشوند البته در نهایت ضدخش محسوب نمیشود. در نهایت نکته دیگری که در هنگام خرید سیستم حضور و غیاب لازم است به آن توجه گردد دوره گارانتی و چگونگی ارائه خدمات پشتیبانی سامانه است که لازم است خریداران به آن توجه داشته باشند. دستگاه های دارای یک سال گارانتی شرکت سامانه های بُعد پنجم و نرم افزار دارای یکسال پشتیبانی رایگان تلفنی و ریموت اینترنتی رایگان می باشد. دستگاه حضور و غیاب تحت شبکه دارای یک قلب سیستم است که متشکل از یک کامپیوتر مرکزی و نرم افزار هوشمند سیستم می باشد. قیمت اعلام شده با احتساب هزینه دستگاه دینگ و فقط یک سال اشتراک میباشد و برای سالهای بعد فقط هزینه اشتراک و پشتیبانی دریافت میگردد. اگر در جستجوی دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت و با کیفیت برای مجموعه ای کوچک با تعداد پرسنل کم هستید محصولات زیر پاسخگوی نیاز شما خواهند بود.

اگر تصمیم شما خرید دستگاهی ارزان قیمت با قابلیت های کامل است، بی شک دستگاه حضور و غیاب EB-110 در صدر لیست جستجوی شما خواهد بود. در این راستا گروه طلای نرم، نرم افزار حضور و غیاب کاملاً اتوماتیک و هوشمند ویژه مدارس را به شیوه خلاقانه و نوآوری ارائه نموده است که ویژگی های آن را در ادامه برمی شماریم. لازم به ذکر است که نسخه رایگان نرم افزار حضورو غیاب که حدود 95 درصد امکانات نسخه پیشرفته را دارد به همراه دستگاه های حضور و غیاب برای شما مشتریان گرامی ارسال می گردد. برندهای سوپریما (Suprema) و ویردی (Virdi) با کیفیت ترین برندهای موجود در بازار هستند که قیمت آنها از ۵ میلیون تومان شروع می شود و بسته به امکانات هر نسخه بالاتر می رود. به همراه هر دستگاه یک CD نرم افزار حضور و غیاب پایه نسخه A5 Lite ارائه می گردد. آنچه تحت عنوان ارتباط با نرم افزارهای حقوق و دستمزد یا نرم افزار crm مطرح شد، به عنوان یک آپشن اضافه در نظر گرفته می شود که قطعا در افزایش قیمت دستگاه مذکور نیز تاثیر گذار است. ایدوارد آرگودا، یکی از دکتران این شفاخانه می گوید که حرارت بدن او وقتی به شفاخانه انتقال داده شد، ۲۰ درجه سانتی گراد بود.

همانطور که در مقاله بالا مشاهده می نمایید، تمامی مراحل انتقال اطلاعات از دستگاه کارت ساعت زنی به نرم افزار حقوق و دستمزد به صورت کامل توضیح داده شده است. بیشتر بدانید >> آزمایشگاه سیمان منابع آسیاب سنگ زنی . ظرفیت چینی سنگ زنی با ظرفیتتن در ساعت, آسیاب سیمان آسیاب آسیاب برای سنگ زنی کلینکر برای ظرفیت سیمان 100 تن در ساعت . دستگاه کارت زنی باعث به وجود آمدن نوعی انضباط کاری برای تمامی کارمندان می شود. شما در این بخش می توانید تمامی محصولات شرکت ماداکتو را مشاهده کنید. جهت مشاهده مشخصات فنی دستگاه حضور و غیاب مدل EB-102 اینجا کلید نمایید. جهت مشاهده مشخصات فنی دستگاه حضور و غیاب مدل EB-109 اینجا کلید نمایید. شما می توانیید پروژه حضور و غیاب مدارس را در ویدئوهای سایت شرکت مشاهده نمائید. گروه طلاي نرم ارائه دهنده نرم افزار مديريت هوشمند مدارس توانا است که يکي از زيربخش هاي اصلي اين سيستم ، ماژول حضور و غياب هوشمند دانش آموزي و پرسنلي مي باشد .

روی این دستگاه یک نمایشگر 2.8اینچ TFTتمام رنگی به چشم میخورد که رابط کاربری و نرم افزار نصب شده روی خود را با کیفیت 500DPI dpi به نمایش می گذارد . یک نرم افزار حضور و غیاب خوب ضمن ثبت و کنترل ترددها امکان مدیریت کارکرد و قوانین، مدیریت کاردکس و مانده مرخصی، مدیریت کارانه و بهره وری و نیز مدیریت شیفت های پیچیده بیمارستانی و چرخشی را فراهم می کند. یک اینکه ساعات ورود و خروج پرسنل به صورت اکسل و یا به صورت فرمت های دیگر در اختیار قسمت های مربوطه قرار دهند. چگونه صفحه گوشی را به صورت بی سیم روی لپ تاپ و تلویزیون نمایش دهیم؟ یکی از اولین قابلیتهایی که روی ساعتهای هوشمند نصب شد؛ پایشگرهای سلامتی بودند. در میان ساعتهای هوشمند تنها الی جی اسپورت،اپل واچ، و سامسونگ گیر3 این قابلیت رادارند. در میان ساعتهای هوشمند این روزهای بازار تعداد کمی از آنها هستند که بهصورت مستقل، کارآیی یک تلفن همراه رادارند. حلقهها و برآمدگیها در پوست انگشتانتان مشابه سن شما باقی میماند، آنها یک روش دائمی برای تعیین هویت هستند و به عنوان یکی از انواع شواهد برای جرم شناسان، به منظور شناسایی عاملان جنایات بکاربرده میشوند. به علاوه این اطمینان برای پرسنل حاصل می شود که به هیچ عنوان حقی از آنها ضایع نشده و کلیه حسابرسی ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سیستم صورت می گیرد.




|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: